Samen Leven Gaat Door | Vrijwilligers werken aan de stad #4

Sawitri in het Oude Noorden werkt hard, Alida zet zich al jaren in voor het Leespaleis in Delfshaven. Zomaar twee van de duizenden vrijwilligers die Rotterdam rijk is. Een rijkdom die soms in schril contrast staat met hun eigen persoonlijke situatie. Toch zetten ze zich in, zoeken de verbinding.

In deze aflevering van Samen Leven een impressie van een aanschuifmaaltijd in de Mozaiek. En aandacht voor de zoektocht van Alida naar vrijwilligers die echt interesse hebben om het Leespaleis te ondersteunen.Widjai van WMO-Radar komt langs bij Alida, geeft advies en gaat zich inzetten om het Leespaleis aan geschikte vrijwilligers te helpen.

Dit project is mogelijk gemaakt met een financiĆ«le bijdrage van het Mediafonds  Rotterdam en Volkskracht i.s.m. Open Rotterdam